Aktualizace programu
Při zakoupení nové licence s podporou získává zákazník právo na používání e-mailové a telefonické podpory a současně právo na aktualizované verze programu.
Všechny verze programu, včetně dokumentace, jsou umístěny na webových stránkách, odkud si je mohou uživatelé kdykoli stáhnout.
Hotline
Poskytování telefonických konzultací pro technickou a metodickou podporu a konzultace týkající se provozu dodaného programového vybavení na vyhrazeném telefonním čísle nebo e-mailové adrese.
Služby hotline OKmzdy poskytujeme v pracovní dny od 8:00 do 16:00.
Setkání uživatelů
Společnost OKsystem každoročně organizuje pro uživatele a prodejce programového systému OKmzdy setkání, které je věnováno odborným přednáškám. Na tyto přednášky jsou zváni přední odborníci zabývající se mzdovou problematikou. Na setkání se také můžete seznámit s dalším vývojem OKmezd a především se věnujeme diskuzi k otázkám, které uživatele nejvíce zajímají. Tato setkání jsou mezi uživateli programu velmi oblíbená a jsou podnětná i pro tým specialistů, který se zabývá vývojem aplikace.
Školení pro uživatele
Pro naše klienty pravidelně pořádáme školení na obsluhu programu OKmzdy.
Bližší informace o připravovaných akcích najdete na webu www.okskoleni.cz