Aktualizace programu

Při zakoupení nové licence s podporou získává zákazník právo na používání e-mailové a telefonické podpory a současně právo na aktualizované verzé programu.

Všechny verze programu, včetně dokumentace, jsou umístěny na webových stránkách, odkud si je mohou uživatelé kdykoli stáhnout.

Klientská sekce

Hotline

Poskytování telefonických konzultací pro technickou a metodickou podporu a konzultace, týkající se provozu dodaného programového vybavení na vyhrazeném telefonním čísle nebo e-mailové adrese.

Služby hotline OKmzdy poskytujeme v pracovní dny od 8:00 do 16:00.

+420 236 072 160

Setkání uživatelů

Společnost OKsystem každoročně organizuje pro uživatele a prodejce programového systému OKmzdy setkání, které je věnováno odborným přednáškám. Na tyto přednášky jsou zváni přední odborníci zabývající se mzdovou problematikou. Na setkání se také můžete seznámit s dalším vývojem OKmezd a především se věnujeme diskuzi k otázkám, které uživatele nejvíce zajímají. Tato setkání jsou mezi uživateli programu velmi oblíbená a jsou podnětná i pro tým specialistů, který se zabývá vývojem aplikace.

Školení pro uživatele

Pro naše klienty pravidelně pořádáme školení na obsluhu programu OKmzdy.

Bližší informace o připravovaných akcích najdete na webu www.okskoleni.cz

Pro více informací kontaktujte
Hotline OKmzdy

+420 236 072 160

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte.